Re: [WINNT] Youtube-DLG, pobieranie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Youtube-DLG, pobieranie
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Sun, 9 Jun 2019 16:03:56 +0200
"1634Racine" news:5cdac706$0$508$65785112@news.neostrada.pl

jakies starocie z 2017 roku, roznie moze dzialac na dzisiejszym yt (a na xp w ogole nie chce mi dzialac (odpala sie, ale to wszystko))

Starocie nie starocie, bazuje to na kluczowej ciekawej aplikacji https://www.videohelp.com/software/youtube-dl (przydałoby się do niej szersze opracowanie, bo niby wiele stron wspiera, ale nie zawsze wiem jak skonstruować linię komend do poszególnych stron, bo podstawowe komendy pobierania nie zawsze działają) A ostatnia jej wersja na dziś dzień to wersja ze wczoraj czyli 8 czerwca 2019 i taką też wskazany-program staroć-rdzeń sobie dociągnał. Reszta "starocia" to tylko obudowa :) Coś zapewne jak frontend. Póki co nie znalazłem przyjaznego działające pod xp z tam oferowanych niżej frontend-ów, bo albo jeszcze czegoś wymagają, albo kobyły przeraźliwe. U mnie na moej maszynie z xp działa bez problemu, mam tylko problem na innej maszynie z xp, bo faktycznie nie podejmuje pobierania. I badź tu mądry czego brakuje. A tam gdzie mi ta staroć 2017 działa to dokładam jeszcze do tego samego katalogu aplikację ffmpeg działającą pod xp i pięknie wypluwa gotowe mp4 tam gdzie strona pluje klockami.