[WINNT] Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Gdzie zgłaszać przestępstwa komputerowe?
From: JaNus <piszcie_sobie_n@berdyczow.pl>
Date: Sat, 1 Jun 2019 20:09:06 +0200
Dostałem maila od hakera, w którym mnie zawiadamia, że uzyskał kontrolę nad moim kontem mailowym. A dalej wynika, że (jak napisał nie wprost) i nad PC-tem. Z jego opisu wnioskuję, że to nieprawda, ale... pewności nie mam. Zawiadamia mnie, że jeśli nie przeleję mu pewnej, nie takiej małej kwoty, to coś-tam-coś-tam. Zdaje się (to też nie wprost), że mi wyczyści dyski. Do tego twierdzi, że zainteresowały go moje wycieczki na strony z pornografią, gdzie, nota bene — nie bywam nigdy. Stąd wnioskuję, że to ściema. Odgraża się, że mnie skompromituje tymi "kolekcjonowanymi" przeze mnie fotkami.

Mam 90% przeświadczenia, że to zagrywka na naiwniaka, który wybuli bez namysłu. Ale, jak wspominałem, pewności nie mam.

Do jakiego pionu policyjnego się z tym zgłosić, i, najlepiej, podajcie jakieś namiary mailowe. Na stronie KSP znalazłem tylko mail sekretariatu:
 sekretariat.cyber@ksp.policja.gov.pl
a wolałbym skontaktować się bezpośrednio z jakimś "pionem operacyjnym", czy jak to się nazywa. Miał już ktoś z Was kontakty z ichnim Wydziałem do walki z Cyberprzestępczością?