Re: [WINNT] Jak zmienić datę&czas pliku .mp3 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zmienić datę&czas pliku .mp3 ?
From: "HF5BS" <valhalla@interia.pl>
Date: Sun, 5 May 2019 19:07:18 +0200

"Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net> wrote in message news:5ccf1263$0$511$65785112@news.neostrada.pl...
Wątek dotyczy problemu widniejącego w tytule. Nie wiem jakie są Twoje oczekiwania i jakimi narzędzami chcesz je spełniać.
"
Najlepiej prostymi w obsłudze, acz nie zawsze "najprostsze" = "najlepsze". Swoje oczekiwania i narzędzia przedstawiłem w cokolwiek przerysowany sposób. Innym razem akurat PS będzie optymalny. Zgadaliśmy się - chciałem pokazać, że (żadne narzędzie) nie jest panaceum. Jeśli przyjdzie mi taka akcja, to prawdopodobnie oskryptuję to w "DOS-ie", jeśli zadziała i zrobi to, czego chcę,nie będzie już sensu zmieniać narzędzia na inne. Chyba, że mam np. 10 tysięcy plików i zamiast w "DOS" (*) robić 10 minut, PS zrobi mi to w 10 sekund, uwierz, że wtedy pierwszy odpalę gugla i podpytam tu obecnych, jak to zrobić, by było najlepiej.
Ale jeśli różnica nie powali na kolana,to na PS nawet nie spojrzę.

(*) Zwracam uwagę na ujęcie oznaczenia w cudzysłów...

--
Ss