[WINNT] Narzedzie do zapisu dużego pliku z zerami

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Narzedzie do zapisu dużego pliku z zerami
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 19 May 2019 20:44:05 +0200
Cześć.

Chcę dostać odpowiednik dd if=/dev/zero of=zera.tmp; rm zera.tmp

Cel: wyzerowanie sektorów nie zawierających istotnych informacji, chce zachować system ale zniszczyć dane które można by potencjalnie z dysku odczytać specjalistycznym software.

Zapisanie pliku o rozmiarze całego wolnego miejsca i jego skasowanie jest ok.

Nie chce zapisywać tam śmieci, dysk z wyzerowanymi sektorami łatwiej się skompresuje.

Co użyć?

Obok opcji typu "portable cygwin + dd" lub natywne dd mam jeszcze jakieś duże, wymagające instalacji managery partycji.

A jest coś małego, portable, wypakowywalnego z zipa?

Subsystemu linxua też nie chcę instalować ;)