Re: [WINNT] Jak zachęcić Windows 10 aby widział drukarkę?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak zachęcić Windows 10 aby widział drukarkę?
From: pawel.witkiewicz2@gmail.com
Date: Sun, 19 May 2019 05:38:21 -0700 (PDT)
Witam,

Mam problem z prawidłowym zainstalowaniem/skonfigurowaniem drukarki

HP LaserJet 1018 w systemie Win10 (na Win7 działa prawidłowo) Po

podłączeniu kabla USB system od razu wykrywa ją i daje komunikat że

urządzenie zostało prawidłowo zainstalowane i jest gotowe do użytku.

Jednak w ustawieniach widnieje jako "inne urządzenie" a jak próbuję

dodać drukarkę nic nie znajduje. Próbowałem także instalować sterowniki z

płyty ale to też nic nie dało. Na stronie HP nie dają sterowników dla

Win10, sugerują zainstalowanie programu Smart HP ale on także jej nie

odnajduje. Próbowałem 4 różnych przewodów USB, drukarka podłączona jest

bezpośrednio do płyty głównej. Nie potrafię podać adres TCP lub ustawienia
ręczne dotyczące drukarki.