Re: [WINNT] alternatywa dla TeamViewer

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] alternatywa dla TeamViewer
From: "Michal M. Lechanski" <michal@doriath.eu>
Date: Sun, 19 May 2019 15:16:07 +0100
W dniu 19.05.2019 o 13:31, Roman Tyczka pisze:

> podejrzewam, że ten warunek zabija wszelkie możliwości.

Niestety subskrypcyjny model dystrybucji oprogramowania to kolejna plaga
i w ogóle wymysł szatana...

Z dotychczasowego googlowania wynika mi jednak, że największym problemem
będzie działanie przez proxy. To co do tej pory sprawdzałem, wymaga
niestety dodatkowej konfiguracji serwera proxy i/lub routera.
Jutro sprawdzę z pracy ja się zachowuje Chrome Remote Desktop.
Jednak nawet jeśli będzie działać, to chyba będę musiał znaleźć coś
innego - obsługa dwóch monitorów przy połączeniu z Windows do Mac nie
jest najlepiej rozwiązana... tak przynajmniej mi wyszło z pierwszych testów.

--
Michał