Re: [WINNT] Program do dzielenia MP3 potrzebny

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Program do dzielenia MP3 potrzebny
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 15 Apr 2019 00:22:43 +0100
PiteR pisze tak:

> Directory Player: directly plays your folder contents
>
> 1by1 is a small, fast and handy audio player which is not only
> small: it provides a smart and versatile environment to handle
> your file collection and listen to your tracks - with no need for
> playlists or databases.

No i zainstalowałem na telefonie. Robi robotę. Koniec z szamotaniem się
kiedy skończy się playlista.

Gra folder. Jak skończy sam przeskakuje do następnego folderu.
Nie trzeba robić żadnych playlist. Gra również mp4 (sam dzwięk) czad.
Nie trzeba konwertować video do mp3. Nie blokuje więc ekranu.

Pamięta ostatnio grany utwór.

Jedyny błąd jaki zauważyłem to menu jest ciemnoszare na szarym.

--
Piotrek

Let me see your war face.

  • Re: [WINNT] Program do dzielenia MP3 potrzebny, PiteR <=