Re: [WINNT] VB a Win 98

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] VB a Win 98
From: Trybun <cheilmx@jachu.ru>
Date: Fri, 29 Mar 2019 12:14:54 +0100
W dniu 2019-03-28 o 19:52, Grzegorz Niemirowski pisze:
Trybun <cheilmx@jachu.ru> napisał(a):
Chyba mam taki właśnie procesor. Jak na razie z gorszym i lepszym skutkiem na VB instaluje wszystko co mu się zaoferuje, wyjątkiem jest tylko Win 98. Może znasz się na tyle żeby ocenić czy ten mój procesor ma "sprzętową" obsługę wirtualizacji bo dla mnie ta specyfikacja nie jest jasna:  https://ark.intel.com/content/www/pl/pl/ark/products/42807/intel-pentium-
processor-e6600-2m-cache-3-06-ghz-1066-fsb.html

VT-x jest na liście, więc wygląda na to, że wirtualizacja sprzętowa jest obsługiwana. Do sprawdzenia jeszcze, czy jest włączona w BIOS-ie.

Jest, zarówno pod XP jak i pod 10ką wirtualizacja sprawuje się bez zarzutu. Łącznie przetestowałem już kilkanaście systemów, przy żadnym nie było problemów, dopiero W 98 stanął okoniem.