Re: [WINNT] Acestream

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Acestream
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Mon, 18 Mar 2019 18:47:49 +0000
On 18/03/2019 07:59 AM, pueblo wrote:
Witaj 2late, 17 mar 2019 w q6m844.4lk.1@outspace.org">news:q6m844.4lk.1@outspace.org napisałeś/aś:

On 17/03/2019 05:41 PM, pueblo wrote:
Używa ktoś takiego wynalazku? Coś bym się chętnie zapytał.

Tak.

Super. Nie wiem jak inaczej można, ale ja odtwarzam przez AcePlayera(de
facto VLC)
Problem polega na tym, że podczas odtwarzania ace_engine również wysyła.
W opcjach Ace stream można ustawić limity up/down ale to nie działa. Tzn.
wysyła ile chce - na maksa. Ja mam upload teoretycznie 1 Mbps a tu jakimś
cudem wyciąga więcej. A to powoduje że pingi do skaczą z ~14ms to 300-500
przez co wolniej otwierają się strony mnie i na innych kompach
podłączonch do routera. Taki durny ten router Netii, że jak coś się
uploaduje, torrentuje, to wysyłanie z wyższą prędkością niż te 200 kbps
powoduje takie problemy.
Poza tym skąd bierzesz streamy, zwłaszcza polskie?

Ja mam jakis wypasiony swiatlowod i nigdy nie zagladalem do ustawien bo wszystko hula. (Nie wiem bo za to nie place.)
Od kiedy na reddicie blokuja za kazdym razem trzeba pogooglac.
A jako ze rzadko mi sie zdaza cos ogladac to nie specjalnie sie tym przejmuje. No i mam VPN wiec jak cos nie jest dostepne 'w twoim kraju' przelaczam sie na Wegry. :)

Pozdrawiam