Re: [WINNT] Acestream

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Acestream
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 18 Mar 2019 07:59:09 GMT
Witaj 2late, 17 mar 2019 w q6m844.4lk.1@outspace.org">news:q6m844.4lk.1@outspace.org napisałeś/aś:

> Tak.

Super. Nie wiem jak inaczej można, ale ja odtwarzam przez AcePlayera(de
facto VLC)
Problem polega na tym, że podczas odtwarzania ace_engine również wysyła.
W opcjach Ace stream można ustawić limity up/down ale to nie działa. Tzn.
wysyła ile chce - na maksa. Ja mam upload teoretycznie 1 Mbps a tu jakimś
cudem wyciąga więcej. A to powoduje że pingi do skaczą z ~14ms to 300-500
przez co wolniej otwierają się strony mnie i na innych kompach
podłączonch do routera. Taki durny ten router Netii, że jak coś się
uploaduje, torrentuje, to wysyłanie z wyższą prędkością niż te 200 kbps
powoduje takie problemy.
Poza tym skąd bierzesz streamy, zwłaszcza polskie?