Re: [WINNT] SyncTrayzor - nie startuje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] SyncTrayzor - nie startuje
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Mon, 11 Mar 2019 18:32:26 +0100
On Mon, 11 Mar 2019 18:13:59 +0100, Roman Tyczka wrote:

> Zachciało mi się potestować Synchting, wersja konsolowa działa, ale okno
> konsoli w tle mi przeszkadza.
> Zainstalowałem więc SyncTrayzor, apkę która ma syncthinga w sobie i
> opakowuje go w zgrabne GUI, niestety nie działa, po starcie w logu pojawia
> się komunikat:
>
> [FSYNN] 18:05:55 FATAL: Error opening database: Syncthing v0.14.53 required
>
> W katalogu SyncTrayzora jest syncthing w wersji 0.14.51.
>
> Gdy mu podrzuciłem najnowszego syncthinga czyli 1.1 to też chce tej starej
> 0.14.51

Ok, już wiem. Przyczyną było to, że odpalony wcześniej Syncthing utworzył
swoją konfigurację, która gryzła się z SyncTrayzorem. Po usunięciu
katalogu:

c:\Users\fikimiki\AppData\Local\Syncthing\

wszystko poszło z górki, ponadto SyncTrayzor sam sobie zupdatował
Syncthinga do nowej wersji.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka