[WINNT] SyncTrayzor - nie startuje

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] SyncTrayzor - nie startuje
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Mon, 11 Mar 2019 18:13:59 +0100
Witam,

Zachciało mi się potestować Synchting, wersja konsolowa działa, ale okno
konsoli w tle mi przeszkadza.
Zainstalowałem więc SyncTrayzor, apkę która ma syncthinga w sobie i
opakowuje go w zgrabne GUI, niestety nie działa, po starcie w logu pojawia
się komunikat:

[FSYNN] 18:05:55 FATAL: Error opening database: Syncthing v0.14.53 required

W katalogu SyncTrayzora jest syncthing w wersji 0.14.51.

Gdy mu podrzuciłem najnowszego syncthinga czyli 1.1 to też chce tej starej
0.14.51

Jak zmusić SyncTrayzora by użył wersji jaką ma w zasięgu?

--
pozdrawiam
Roman Tyczka