Re: [WINNT] Jak wyciągnąć napisy z youtube?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak wyciągnąć napisy z youtube?
From: "Jacek" <jacek@jacek.com.pl>
Date: Fri, 15 Feb 2019 15:52:51 +0100

Użytkownik "Jacek" <jacek@jacek.com.pl> napisał w wiadomości news:5c66d124$0$496$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości
news:q440et$45b$1@node1.news.atman.pl...
Choćby pierwsza z brzegu http://www.lilsubs.com
Dzięki Kolego. To jest to czego szukałem. Napisy są poprawne.
Są one w postaci:
kolejny numer sceny
czas od -do
tekst
Jeszcze lepiej byłoby gdyby plik zawierał tylko tekst, bo czas od - do nie jest
mi potrzebny. Gdy chcę mieć na ekranie tekst razem z filmem, to włączam
go podczas oglądania YT. Chodzi mi o tekst dostępny poza oglądaniem filmu.
A może istnieje jakiś łatwy sposób ("hurtem", a nie przez ręczną edycję)
pozbycia
się z pliku SRT linii z czasem, a także z kolejnym numerem sceny? Tak żeby
został sam tekst.
Mogę zawartość pliku SRT wkleić do Excela, ale nie wiem jak (chyba jakimś
makro) usunąć hurtem niepotrzebne wiersze. Z tym, że sam tekst może zajmować
więcej niż 1 wiersz Excela, więc wiersze musiałyby być rozpoznawane, a nie tylko
usuwane np. wiersze o numerach 1, 4, 7 itd. Może ktoś wie jak to zrobić.
Byłbym wdzięczny za wskazówki.

I jeszcze jedno mi się marzy :-). Czy adresy większej ilości stron do
wyciągnięcia
z nich napisów mogłyby być zapisane w jakimś pliku (lista, batch lub tp.) i
wklejane
z tego pliku do wiersza Download w lilsub?
To znaczy sam bym te adresy do takiego pliku typu lista lub batch wpisywał, a
chodzi
o to żeby były z tego pliku pobierane automatycznie i wklejany w lilsub.

Pozdrawiam
Jacek