[WINNT] Win8 a udostępnianie dla PS4

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Win8 a udostępnianie dla PS4
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Fri, 15 Feb 2019 12:32:04 +0100
Jakoś nigdy nie potrafiłem ogarnąć udostępniania na Win -- ale jakoś na czuja
wychodziło :)

Teraz niezbyt. Cel: chcę udostępnić katalogi dla PS4. Działało, ale po naprawie
Win przestało.

Stworzyłem jakąś Grupę domową, dodałem tam co chciałem (czyli Moje dokumenty),
udostępniłem folder z drugiego dysku, ale jakoś PS4 widzi tylko Moje dokumenty,
a tego dodatkowego folderu nie chce.

Chyba pierwszy raz zabrałem się za tworzenie Grupy domowej...
A nie da się jakoś po bożemu, tj. klikam RMB na katalogu, wybieram
udostępnianie dla hmmm... sieci prywatnej i ma to działać?

  • [WINNT] Win8 a udostępnianie dla PS4, radekp@konto.pl <=