Re: [WINNT] [Win 10] Gdzie wlasciwosci polaczenia WiFi?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [Win 10] Gdzie wlasciwosci polaczenia WiFi?
From: " n" <n@a.e>
Date: Mon, 11 Feb 2019 13:39:05 +0100
A zapomnienie sieci nie spowoduje, że nie zobaczę jej przy następnym
wyszukiwaniu?
Przez lata używałem sterownika Intel WiFi ProSet z jego wielorakimi opcjami - i
komu to przeszkadzało, że pod Win 10 większość podobnych pomocniczych programów
przestała działać?

https://winaero.com/blog/backup-and-restore-wireless-network-profiles-in-windows-10/

Okno poleceń z "netsh" zadziałało, już kiedyś podobnie reperowałem ustawienia
sieciowe jednych Win 10 drugimi Win 10.
Jak normalni ludzie - którzy w życiu nie widzieli okna DOS - użytkują Win 10?

PS. Nie znęcam się, jak na darmowy system dokładany bezpłatnie do
poleasingowych kompów to Win 10 może być ;-)

-----