Re: [WINNT] Jak kupić legalny Windows 10 ?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak kupić legalny Windows 10 ?
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Mon, 11 Feb 2019 11:50:47 +0100
W dniu 2019-02-11 o 10:38, HF5BS pisze:

Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:q3q8tm$pit$1$Adam@news.chmurka.net...
Widziałem osobiście wyniki kontroli, a w zasadzie "dowody rzeczowe".
Były to różne firmy, włącznie z urzędami miast, szkołami, uczelniami i nawet jedną prokuraturą, która miała niefart kupić kilkanaście trefnych licencji.
Widziałem na spotkaniu w Microsofcie w r. 2015 lub 2016.

Jestem niezmiernie ciekaw, czy sami mają 100/100 prawomyślnie...?

Z tego, co widziałem, to oni mają MOLPy albo Action Packi.

A w prywatnych laptokach często na dzień dobry zgłasza się grub ;)

--
Pozdrawiam.

Adam