Re: [WINNT] windows za 11 usd?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] windows za 11 usd?
From: z <z@z.pl>
Date: Mon, 14 Jan 2019 14:11:40 +0100
W dniu 2019-01-11 o 12:13, Grzegorz Niemirowski pisze:
To już każdego indywidualne odczucia i przypadki. Czy narzekanie na Windows 10 jest większe niż było na Millenium albo Vistę? U większości użytkowników Dziesiątka działa gładko.

Śmiem twierdzić że narzekanie jest większe niż za czasów 7.
Millenium i Visty nie przypominaj bo mamy inny wiek.
Wczoraj pier...em bezprzewodową myszką logitecha o podłogę.

Powód: podczas zajmowania się aktualizacjami (pobierania, instalowania, przygotowywania się do nich) myszka ta laguje na moim laptopie a jest w pełni sprawna. Na początku po aktualizacji z w7 było dobrze. Wszystko ładnie śmigało no może oprócz penrlu sterowania karty dźwiękowej do którego się przyzwycziłe i nie mogłem za chiny ludowe znaleźć stosownych opcji w 10.
Z biegiem czasu jest coraz gorzej a to już nie jest normalne

PS. A nie jest to jedyny mój problem z w10