Re: [WINNT] windows za 11 usd?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] windows za 11 usd?
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Sat, 12 Jan 2019 13:15:58 +0100
On Fri, 11 Jan 2019 14:12:47 +0100, Grzegorz Niemirowski wrote:

> Nigdzie nie negowałem tych błędów. Piszę tylko, że wyolbrzymiasz ich skalę
> co bardzo łatwo udowodnić.

Że co? Ty chyba w innym wymiarze żyjesz, internet huczy o problemach,
udział Win10 w rynku wynika głównie z tego, że na siłę się go instaluje
mimo blokad i wyłączania aktualizacji w starszych systemach. To się nazywa
okupacja, a nie popularność.

> Pisałem już, że nie ma takiego hejtu na Win10
> jaki był na niektóre inne wersje.

Millenium to była porażka od początku do końca, sam M$ się z niej wycofał.
A Vista była hejtowana podobnie jak Win10 i było to tak jak i teraz
uzasadnione.

> Nie ma też masowego downgrade'owania jakie miało miejsce kilka lat temu.

Bo jest masowy upgrade, wymuszony, siłowy, bezlitosny.

> Nie ma masowego przechodzenia na inne systemy.

Tylko i wyłącznie dlatego, że Windows ma olbrzymią bazę softwarową oraz
rynek gier. Nie dlatego, że jest taki zajebisty. Udział Windows w rynku
powoli, ale jednak spada.

> Tymczasem Ty wszystko oceniasz przez to, co dzieje się na Twoim komputerze,
> zupełnie ignorując statystycznego użytkownika.

Statystyczny użytkownik potrzebuję głównie przeglądarki, system dla niego
nie istnieje. Czyli teraz Windows jest narzędziem do odpalania browsera?

> LOL

Nie LOL tylko tak to wygląda.
Dziś np. moja lepsza połowa zgłosiła mi problem z lapkiem, nie zasypia.
Patrzę i rzeczywiście opcja "Uśpij" zniknęła, zamknięcie klapy kończy się
shutdownem. Wg Ciebie jest to też funkcjonalność marginalna? Użytkowicy
laptopów mogą mieć odmienne zdanie - tak czuję. Ale mydl sobie oczy dalej i
przekonuj, że gówno z złotym papierku to czekoladka.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka