Re: [WINNT] UEFI, GPT i migracja HDD/SSD - bootrec

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] UEFI, GPT i migracja HDD/SSD - bootrec
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Sat, 12 Jan 2019 22:46:52 +0100

Użytkownik "Adam" <a.g@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:q1dhft$b9c$1$Adam@news.chmurka.net...
W akcie desperacji uruchomiłem lapka ze starego dysku.
Okazało się, że problem już leżał na starym dysku - Win10 nie wstaje:
Stop Code: INACCESSIBLE BOOT DEVICE

Czyli kopiowałem z dysku z już uwalonym systemem.

Wystarczyło próbować odpalić ten dysk w innym kompie. Ileś razy tak miałem, że dysk z kompa A, próbowany odpalić na B, oczywiście, wystawiał STOP 0x7B. Włożony do starego z powrotem, też już wyrzucał 0x7B. Poza tym... przestawienie AHCI/IDE w BIOS, też może dać taki efekt, trzeba przywrócić.

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.