W dniu 2019-01-09 o 12:50, Grzegorz Niemirowski pisze:
Trybun <cheilmx@jachu.ru> napisał(a):
Jak się okazuje router nie ma nic wspólnego z problemami sieciowymi
pod 10ami. Połączyłem stacjonarny komp z laptopem bezpośrednio kablem
i efekt taki sam jak przy próbach połączenia WiFi. Niby dyski
widoczne ale bez możliwości transferu.
Ponawiam pytanie: co to znaczy "bez możliwości transferu"? I jakie
dyski? Udostępnione dyski widziane jako udziały? Wchodzisz na udział i
co dalej? Czy widać pliki i foldery? Przeciągasz plik i co się wtedy
dzieje? Zupełne zero reakcji czy jakiś komunikat błędu? A jak
spróbujesz otworzyć plik, to co się dzieje? Może jakiś screen?
Na obu maszynach, po drugich stronach kabla widzę dyski "C" które
udostępniłem wcześniej. W laptopie klikniecie na taki dysk skutkuje
komunikatem o błędzie - "nie ma zdefiniowanej ścieżki sieciowej",
klikniecie w stacjonarnym na dysk "C" laptopa wywołuje okno logowania i
podawania hasła. Oczywiście już się zaznajomiłem z tym specyficznym
sposobem podawania danych w tym oknie, mimo to jakbym tego nie wpisał to
i tak cały efekt tego to powiadomienie o złym haśle i nowe okno logowania.
|