Re: [WINNT] [W10] bug czy ficzer

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [W10] bug czy ficzer
From: z <z@z.pl>
Date: Mon, 28 Jan 2019 22:15:49 +0100
W dniu 2019-01-28 o 16:33, pueblo pisze:

Na innych 10 też tak jest?

Dopiero liznąłeś "dobrodziejstw" w10.

Możemy się pośmiać bo Ci się nie "przeciąga" ale ten system potrafi NIE DZIAŁAĆ. A to już śmieszne nie jest Wyobraź sobie lagi myszki podczas obrabiania aktualizacji, Zgubienie natywnej rozdzielczości ekranu, brak łączności z urządzeniami USB...

Generalnie jak widzę że coś mi szwankuje to wiem że zbliżają się aktualizacje i nic na to nie poradzę. One muszą się przegryźć a ponich przyjść następne poprawiające błędy...
I dopiero wtedy przez jakiś czas można pracować :-)