[WINNT] [W10] bug czy ficzer

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] [W10] bug czy ficzer
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 28 Jan 2019 15:33:02 GMT
Miałem okazję porobić coś chwilę na 10 - sam niestety nadal odmawiam
sobie tego szczęścia na codzień.
Pierwsza rzecz - nie działa przeciąganie pliku do okna aplikacji w celu
otwarcia go. Np. plik txt przeciągam do otwartego okienka (a nawet ikony
na pasku zadań - wtedy notepad wyskakuje na wierzch) notepada i puszczam,
co otwiera ten plik. Albo przeciąganie pliku do jakiegoś okna dialogowego
zamiast otwierania go poprzez funkcje tego okna.
Druga sprawa - Totalcommander. Zainstalowałem go w Program Files i dziwne
jest, że nie chce zapisywać swoich ustawień, jeśli nie uruchomię go przez
"uruchom jako administrator", choć konto na którym go uruchamiam jest
adminem.
Na innych 10 też tak jest?