Re: [WINNT] windows za 11 usd?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] windows za 11 usd?
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Fri, 11 Jan 2019 19:51:00 +0100
On Fri, 11 Jan 2019 15:25:32 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

> Pomału. Jak się przyjrzę to odpowiem.
>
> PS. Pobieżnie się przyjrzałem:
>
> - PS                            Gimp
> - Office                 LibreOffice
> - PhpEd                   Eclipse
> - Database Workbench    MySQL Workbench
> - Delphi                            Kylix
> - Affinity Designer     Inkscape, LibreOffice i parę innych
> - Adobe Premiere        OpenShot, Pitvi, inne
> - Adobe Audition        Audacity i mnóstwo innych
> - Adobe AfterEffect     Natron, Blender
> - Sound Forge Pro       Audacity, LAoE
> - Magix Music Maker     są alternatywy (Radium) ale ten działa pod wine
> [...]

Te Twoje tzw. "odpowiedniki" mają się tak do oryginałów jak powiedzmy
Syrena Bosto do Mercedesa Vito, albo, będąc w noworocznym nastroju, jak
Picolo do prawdziwego szampana (i nie mówię o winie musującym).
A Twoje stwierdzenie "i tak nie wykorzystujesz tych programów w pełni" jest
poparte... czym? No właśnie.
A jeśli chodzi o Delphi to już w ogóle pojechałeś po bandzie ignoracji
robiąc na niej głęboką i długą rysę. Albo Renoise.. nie da się odpowiedzieć
na pytanie co można w nim zrobić a nie da się w audacity, to jak porównanie
Worda i Excela, kompletnie inne narządzia, choć oba potrafią wydrukować
kartkę A4. Nie bazuj na stronach typu alternativeto, bo jak widać ich
autorzy nie mają bladego pojęcia o czym pieprzą.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka