Re: [WINNT] windows za 11 usd?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] windows za 11 usd?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Fri, 11 Jan 2019 18:11:09 +0100
Dnia Fri, 11 Jan 2019 17:55:15 +0100, Irokez napisał(a):

> ehh.. ale macie problemy, jakiś paint, jakiś audio recorder..
> Dajcie alternatywę na nie-windows dla:

Dobra, dobra, nie unoś się, nikt nie twierdzi że niszowy 2% linuks
będzie obfitował w takie mnóstwo wysokospecjalistycznych programów jakie
ma windows mający lekko licząc 90% kompów. Ja tylko chciałem wskazać że
w wielu przypadkach linuks może być alternatywą dla windy. Śmiem
twierdzić że w typowym domowym desktopie - lepszym od niej. Także w
wielu firmowych/zawodowych zastosowaniach, choć tu każdorazowo trzeba
ocenić sprawę.
--
Jacek
I hate haters.