Re: [WINNT] Ciekawy w10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ciekawy w10
From: jureq <jureq@nowhere.no>
Date: 10 Jan 2019 12:08:14 GMT
W dniu Wed, 09 Jan 2019 17:52:03 +0100, użytkownik Jacek Maciejewski
napisał:

> A coś wiesz o cenie i innych warunkach nabycia? Pytam bo ostatnio tu
> jest wielu chętnych na jakieś windy tańsze niż oficjalny box.

Ceny parę lat temu to było poniżej 80 PLN netto za Home, poniżej 150 za
Pro.
Dokładne sprawdzanie partnerów przed nadaniem statusu Microsoft
Registered Refubisher. Sporo firm jest odrzucanych bez podania powodu,
lub z powodów bardzo blahych. Wymagana zgoda na przeprowadzanie kontroli
w firmie i kontroli całej dokumentacji finansowej firmy przez Microsoft w
dowolnie wybranym momencie.
Skomplikowane wymagania na sposób przygotowania takiego odnowionego
komputera.
Dość skomplikowana procedura nabywania nośników i naklejek. Nie wiem jak
obecnie, ale parę lat temu było sporo papierowej biurokracji z raportami.

Podsumowując - może to mieć sens tylko przy odpowiednio dużym przerobie.