Re: [WINNT] Ciekawy w10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ciekawy w10
From: "HF5BS" <hf5bs@t.pl>
Date: Tue, 18 Dec 2018 01:04:56 +0100

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w wiadomości news:5c17a29b$0$486$65785112@news.neostrada.pl...
Osoba podpisana jako robot <adresfalszywy@onet.pl>
w artykule <news:pv8788$vgk$1@node2.news.atman.pl> pisze:

On 12/12/2018 19:28, Jacek Maciejewski wrote:
I podany serial
Dziękujemy że podzieliłeś się nim z całym światem.
Raczej z kilkoma osobami w podeszłym wieku, którzy wiedzą co to grupy
mailowe.

Widać jestem za młody, bo nie wiem, co to grupy mailowe. Podziel się wiedzą.

Oj, pewnie chodziło o newsowe, albo o mailowe listy dyskusyjne, poprzedniczki newsgrup. Takie przejęzyczenie... (*)

(*) No właśnie, co to jest przejęzyczenie?
Przejęzyczenie, to jest, jak język ześlizgnie się z łechtaczki, na rów od odbytu...
P, NMSP... :)

--
Łapy, łapy, cztery łapy,
A na łapach pies kudłaty.