Re: [WINNT] w10. Nieprawidłowa wielkość plików i katalogów, nieudane prz

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] w10. Nieprawidłowa wielkość plików i katalogów, nieudane przywracanie
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 28 Dec 2018 12:13:32 GMT
Witaj ToMasz, 27 gru 2018 w news:q035e8$lbb$1@dont-email.me
napisałeś/aś:

> Co Wy na to? "scandisk" nie znalazł błędów.

czyli chkdsk?

> Fajnie by było jakby mi ktoś powiedział jak przywrócić _skutecznie_
> windowsa, ale jak kotś mi powie dlaczego w wielkości katalogów
> niezgadza sie matematyka  - też będzie duża pomoc.
> z góry dziękuję
> ToMasz

Chyba tak jak próbowałeś - skopiować co trzeba i zainstalować od nowa.
Nie mam pojęcia skąd problem z kopiowaniem - jeśli chkdsk /f nic nie
znalazł, to może problem z samym ssd. Może jest przepełniony.
Co do wielkości katalogów - być może chodzi o hardlinki oraz pkt
przywracania systemu. Ostatnio było tu coś o tym w temacie Windows 7.