[WINNT] w10. Nieprawidłowa wielkość plików i katalogów, nieudane przywra

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] w10. Nieprawidłowa wielkość plików i katalogów, nieudane przywracanie
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Thu, 27 Dec 2018 19:25:12 +0100
witam
lenovo ideapad320. dysk ssd 120giga, 4 partycje w tym 3 dla systemu ratunkowego, (16 mega, 260mega 1 giga) i jakieś 117giga dla dysku C pewnego dnia komp nie odpalił, niebieski ekran, ale nie śmierci, tylko z wiekimi ikonkami - taki system ratunkowy. że niby naprawić, przywrócić, zamknąć zrestratować, zaawansowane. nie będe opisywał szczegółów, ale cokolwiek bym nie wybrał - i czego nie spróbował - to robi sie, dzieje się, ale rezultatów brak. nawet przywrócenie stanu początkowego z kasowaniem wszystkich plików leci gdzieś do 35% i... nic nie jest skasowane, system dalej nie działa. po przestawieniu w biosie z uefi na legacy, uruchomiłem kompa z pendriva z win10pe i próbowałem skopiować zawartość partycji C, na dysk zewnętrzny usb. nie da się!!!! ("przygotowanie trwa w nieskończoność) bo? to właśnie pytanie. co ustaliłem dziwnego, jak ktoś nie wierzy to "zapodam" fotki z ekranu. teraz uwaga, bo będzie trudno.
partycja c - 117GB, zajęte 79GB - wszystko ok.
document and settings - klikam properites - 103GB...no niewiem
program files 86  -38GB - to juz przegięcie
program data - 58gb.

Co Wy na to? "scandisk" nie znalazł błędów.

Fajnie by było jakby mi ktoś powiedział jak przywrócić _skutecznie_ windowsa, ale jak kotś mi powie dlaczego w wielkości katalogów niezgadza sie matematyka - też będzie duża pomoc.
z góry dziękuję
ToMasz