Re: [WINNT] DX11 vs DX12 czy warto?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] DX11 vs DX12 czy warto?
From: "B.G" <oprawdziwyzapytaj@wp.com.eu>
Date: Wed, 26 Dec 2018 03:04:13 +0100
W dniu 2018-12-25 o 23:15, Roger(OS) pisze:

Chyba nie do końca jesteś normalny - co?

Oczywiście, że nie jestem normalny. Dlaczego? np. dlatego, że Windowsy (teraz już tylko win10) które są pod moją opieką, nie muszą być nigdy formatowane - użytkownicy jakimś cudem ich nie psują. Zapewne jest to z mojej strony jakaś nieczysta magia. (a przecież pradawna nauka mówi: "...Windows... trzeba co pół roku formatować, bo jak nie to kury nie niosą się dobrze...")
Po drugie - nie lubię MacOS (wiem - bluźnierstwo) i muszę z tym żyć.
Po trzecie - mam w domu więcej pingwinów niż okien.
Jak widzisz.. kompletny ze mnie wykolejeniec ;)

Właśnie takich odpowiedzi sobie nie życzyłem, idź na forum poszaleć z
gimbusami...

Nie mam w zwyczaju szlajać się z dziećmi.. i nie lubię forum(ów) - jestem z trochę zamierzchłych czasów.

Piszesz w temacie o DX11 i DX12...  a wątpliwości kierujesz w kierunku:
Win10, telemetrii. Zalety "swojego" DX11 sprowadzasz do RAID0 i szybkości startu Win7. No to o co chodzi? Czy o batalie Win7 vs Win10? - czy o batalie między DX11 a DX12?

Chcesz wykorzystać możliwości nowego hardware-u graficznego - przez gry a nawet przez GUI Windows? Jeśli tak - to musisz używać OS który ten hardware odpowiednio "ogarnia"... to tyle...

Piszesz o starcie Win7 w 8-12sek? słabo... Nie wiem jaki masz dokładnie sprzęt; ale na moim starym gracie (E8500) z SSD (bez RAID) Win10 startuje w 5-7sek... A kiedy wykorzystuje mechanizmu szybkiego startu.... (default-owo włączony w Win10) to system podnosi się w góra 3-4sek.

Jeszcze raz podpowiem.... masz Win7, więc możesz zainstalować tam Win10. Przetestuj i sam się przekonaj... jeśli się tylko nie boisz, że Win10 wyniesie Ci tajne dane do siedziby MS ;)

--
B.G