Re: [WINNT] Czytnik .dbx było: Pilnie potrzebna pomoc z OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik .dbx było: Pilnie potrzebna pomoc z OE6
From: Zośka <xyz@abc.pl>
Date: Sun, 16 Dec 2018 16:16:31 +0100
Użytkownik "n" <n@a.e> napisał w wiadomości
news:pv5gjf$i7a$1@node1.news.atman.pl...

Sprawny mechanizm znajdowania w zbiorze plików .dbx tych .eml,
które zawierają dane słowo, byłby dla mnie bardzo cenny.

Możesz spróbować:
www.pcworld.com/article/260778/mitec_mail_viewer_makes_accessing_old_messages_easier.html
www.mitec.cz/mailview.html
Freeware, program nie wymaga instalacji.

Mailview to dobry program. Dziękuję za jego wskazanie.
Podaje listę .eml, w których występuje podane słowo jako Filtr.
Słowa można podawać w różnych językach, w tym w polskim
z "ogonkami".
Minusem jest to, że przeszukiwać można tylko pliki .dbx z katalogu
\Document and Settings\ ... \Outlook Express, czyli wlaściwie
robi to samo co OE6.
Jak wiesz, mnie chodziło o przeszukiwanie "archiwum", czyli
tych .dbx, których jeszcze nie odtworzyłam, ewentualnie jakieś
starsze, kiedyś zapisane kopie poczty.
Zobaczę czy uda mi się to ograniczenie przeskoczyć.

Pozdrawiam
Zośka