Re: [WINNT] Czytnik .dbx było: Pilnie potrzebna pomoc z OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik .dbx było: Pilnie potrzebna pomoc z OE6
From: Zośka <xyz@abc.pl>
Date: Sun, 16 Dec 2018 13:52:43 +0100

Użytkownik "n" <n@a.e> napisał w wiadomości
news:pv5gu4$if9$1@node1.news.atman.pl...
Czyli muszę taki .dbx z mojego "archiwum" odtworzyć żeby mi
się pojawił jako folder w OE6 i dopiero wtedy go wyeksportować.

Teoretycznie można przeprowadzić import do nowego
programu pocztowego nie mając już OE6, ale róznie zadziała.
Są zewnętrzne programiki do takiego przekształcenia *.dbx w *.eml.
Poszukaj w sieci, najlepiej po angielsku w rodzaju 'how to convert
dbx into eml mail file'.

Spróbuję znaleźć, jednak otrzymywanie listy .eml z danego lub
danych .dbx pod TC z wtyczką dbxplugin u mnie działa.
Nie działa wybieranie z tej listy tych .eml, które zawierają dane
słowo. Na początek próbuję to uzyskać w TC dla słowa nie
zawierającego "ogonków", chociaż wobec większości e-maili
w jęz, polskim, możliwość znajdowania e-maili ze słowem
z "ogonkami" też byłaby wskazana.

Zastanawiam się jeszcze nad używaniem czegoś w rodzaju
OE6 pod Win 10. Nie wgłębiałam się jeszcze w ten temat,
ale być może dawałoby to tę samą funkcjonalność dot. szukania
jaką ma OE6 pod XP. Ale wtedy musiałabym wpierw wszystkie
.dbx odtworzyć i mieć w OE6 pod XP.

Wpierw chcę dokończyć próby z TC. Denerwuje mnie dlaczego
to działa u Andrzeja P. Wozniaka, a u mnie nie.

Zośka