Re: [WINNT] Windows 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7
From: Trybun <cheilmx@jachu.ru>
Date: Thu, 13 Dec 2018 09:22:36 +0100
W dniu 2018-12-12 o 13:47, Grzegorz Niemirowski pisze:
Trybun <cheilmx@jachu.ru> napisał(a):
Z czego taki wniosek że musiałoby być drożej?

Żaden błąd sam się nie usunie, trzeba komuś zapłacić. Chyba, że masz wolontariuszy.

Każda firma która wypuszcza płatny produkt musi klientowi zapewnić serwis. Tak że to nie sa jakieś ekstra dodatkowe koszty tylko usługa wkalkulowana w cenę sprzedanego towaru.

A te ostatnie aktualizacje XP to kiedy?

Np. dzisiaj. Bardzo proszę: https://i.imgur.com/5QDvrjP.png Błąd instalacji, konieczność restartu.

Właśnie - dzisiaj, ew po ukazaniu się następcy XP M$ zaczął totalnie olewać jego użytkowników. Cały czas mam na myśli jakość XP gdy on był na topie.

Bo nie tylko aktualizacje ale firma prowadzi teraz taka politykę odnośnie XP że są problemy z samą aktywacją systemu. Jak nazwać sytuację że M$ zmusza do użytkowników do korzystania z pirackich kluczy dla legalnego systemu?

Co masz na myśli. Że nie ma go w sprzedaży?

Że m.in utrudniają aktywację legalnie posiadanego systemu. Aby aktywacja w ogóle została przeprowadzona niektórzy klienci M$ posługują się pirackimi kluczami.

Wracając do tematu - gdy po raz pierwszy po przesiadce z XP spotkałem się z sposobem aktualizacji 7ki, to pomyślałem że to jakiś błąd, później już będzie normalnie.. Jak czas pokazał wydaje się łatwy i prosty sposób aktualizacji Windows minął z czasami XP.

Nie wiem w czym aktualizacja XP była prostsza. Sam fakt aktualizowania przez ActiveX na stronie internetowej był kuriozalny.

Czasem zastanawiam się czy nie żartujesz sobie - a to nie widzisz różnicy w sposobie aktualizacji XP a 10 z korzyścią dla XP, a to podajesz zrzut ekranu zajęty w 1/3 objętości i powiadasz że u Ciebie widać cały zajęty..

Kuriozalny czy nie, liczy się prostota i wygoda użytkownika, a w tej kwestii piłeczka zdecydowanie po stronie XP.