[WINNT] DX11 vs DX12 czy warto?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] DX11 vs DX12 czy warto?
From: "Roger(OS)" <szukajcie@znajdziecie.hell>
Date: Tue, 25 Dec 2018 14:34:49 +0100
Hej!

Na wstępie wesołych Świąt!

Do rzeczy:
Posiadam Windows 7 wersje firmową kupioną w zeszłym roku, jak wiadomo
polacy kombinują by uciec z VATu czy coś ;-) to firmy kupują coś czego
czasami nie potrzeba - taki też zakup OS'a trafił w moje ręce i mam go w
domu.
Dzieciaki grają na komputerze w jakieś strzelanki, Simsy, konie czy inne
nowe gry i wyczytałem iż część z nich ma wsparcie DirectX12
Zaświeciła się żaróweczka - może na święta sprawić sobie komputer? No i
może już z Win10?

Z tym tylko, że Win10 ma mnóstwo telemetrii, lokalizacji, przeglądania itd
itd czego nie za bardzo sobie bym życzył - z blokowaniem dam radę, ale czy
warto w ogóle sie interesować tym systemem?

Mamy kilka PC w domu, wszystko na dyskach SSD, RAID0, systemy ładują się po
8-12sek więc Win7 wystarcza w zupełności - jak to jest z tą dziesiątką,
faktycznie jest wydajniejsza, czy to tylko kolejny "chłyt" marketingowy MS
by zarobić $$$ ? Podobnie jak było z WinXP na Vista itd.

Co takiego super ma ten win10, czy ten DX12 faktycznie poprawia ilość FPS w
grach i czy wart jest zainteresowania, skoro W7 działa jak żyleta!

Pytania powyżej tylko do naprawdę znających temat, nie interesują mnie
odpowiedzi typu:
U kolegi działa super, ale formatował dysk już 2 razy ;-)