Re: [WINNT] Czytnik .dbx było: Pilnie potrzebna pomoc z OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czytnik .dbx było: Pilnie potrzebna pomoc z OE6
From: Zośka <xyz@abc.pl>
Date: Sun, 16 Dec 2018 16:47:00 +0100

Użytkownik "Zośka" <xyz@abc.pl> napisał w wiadomości news:5c166c49$0$484$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "n" <n@a.e> napisał w wiadomości
news:pv5gjf$i7a$1@node1.news.atman.pl...

Sprawny mechanizm znajdowania w zbiorze plików .dbx tych .eml,
które zawierają dane słowo, byłby dla mnie bardzo cenny.

Możesz spróbować:
www.pcworld.com/article/260778/mitec_mail_viewer_makes_accessing_old_messages_easier.html
www.mitec.cz/mailview.html
Freeware, program nie wymaga instalacji.

Mailview to dobry program. Dziękuję za jego wskazanie.
Podaje listę .eml, w których występuje podane słowo jako Filtr.
Słowa można podawać w różnych językach, w tym w polskim
z "ogonkami".
Minusem jest to, że przeszukiwać można tylko pliki .dbx z katalogu
\Document and Settings\ ... \Outlook Express, czyli wlaściwie
robi to samo co OE6.
Jak wiesz, mnie chodziło o przeszukiwanie "archiwum", czyli
tych .dbx, których jeszcze nie odtworzyłam, ewentualnie jakieś
starsze, kiedyś zapisane kopie poczty.
Zobaczę czy uda mi się to ograniczenie przeskoczyć.

Okazuje się, że można kazać mu przeszukać plik .dbx nawet wtedy
gdy nie został on (jeszcze) odtworzony, czyli nie ma go na liście
folderów po otwarciu OE6. Musi tylko być przekopiowany
do katalogu \Documents and Settings\ ... \Outlook Express.
Czyli właściwie robi to, o co mi chodziło. :-)
Gdybym chciała w ten sposób przeszukiwać jakieś inne/stare
archiwum, to na czas tej operacji do katalogu \D&S\ ...\OE
będę musiała wybrane .dbx skopiować . Ale jeśli będę pamiętała
żeby zaraz potem te i tylko te pliki .dbx z tego katalogu usunąć,
to będzie OK.
Przeszukiwanie tą metodą trwa nieporównywalnie dłużej niż
w przypadku szukanie pod OE6, ale w końcu jest to narzędzie
do stosownia wyjątkowo, nie na codzień, więc da się przeżyć.

Jeszcze raz dzięki.
Zośka