Re: [WINNT] Pilnie potrzebna pomoc z OE6

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pilnie potrzebna pomoc z OE6
From: Zośka <xyz@abc.pl>
Date: Fri, 14 Dec 2018 20:11:12 +0100
Użytkownik "n" <n@a.e> napisał w wiadomości
news:pv0rtu$bbs$1@node2.news.atman.pl...

To jest mój pierwszy problem z pocztą, pomimo,
że z komputera w tym celu korzystam od lat.
Problem jest rozwiązany, chociaż metoda jest żmudna,
ale mam nadzieję, że jednorazowa.

Nie rzeźbisz aby w g... ?
Nie życzę sobie takich tekstów. To że starasz się
pomóc nie upoważnia Cię to takich zwrotów.

Masz pocztę POP3, czy IMAP?
POP3

Wiadomości są nadal na serwerze?
Nie, znikają z serwera w momencie odebrania przy pomocy
OE6.

Logowałaś się do poczty na www przez przeglądarkęi
sprawdzałaś?
Tak, jeśli akurat nie mogłam odebrać poczty na moim
komputerze, na przykład w podróży. Wtedy poczta
pozostaje na serwerze, chyba, że ją sama usunę.

Co powyższe pytania mają wspólnego z moją uwagą:
Ale nadal jest pytanie jak w tym gąszczu znaków
zindentyfikować konkretny news.
Pisałam o postaci, w jakiej wyświetla się zawartość
pliku .dbx  np. w Notatniku. Myślałam, że się domyślisz.

W jednym i tym samym OE6 / tej samej tożsamości?
Używam tylko tożsamości głównej.

Pod XP używam OE6, pod Win 10 będę używała WLM.

O przenoszeniu z Kosza do innego folderu już pisałam
i zastosowałam.

Zośka