W dniu 2018-12-13 o 11:02, Grzegorz Niemirowski pisze:
Trybun <cheilmx@jachu.ru> napisał(a):
Każda firma która wypuszcza płatny produkt musi klientowi zapewnić
serwis. Tak że to nie sa jakieś ekstra dodatkowe koszty tylko usługa
wkalkulowana w cenę sprzedanego towaru.
Posiadacze wersji BOX mają dostęp do serwisu.
Tzn? Przecie M$ wydał komunikat że zaprzestał wspierania XP. I to od
biedy można zrozumieć, natomiast utrudnień dla ciągłych użytkowników
już - nie.
Że m.in utrudniają aktywację legalnie posiadanego systemu. Aby
aktywacja w ogóle została przeprowadzona niektórzy klienci M$
posługują się pirackimi kluczami.
Na czym polega to utrudnianie?
Zamiast komunikatu o pomyślnym aktywowaniu wiadomość o błędzie, że
chwilowo aktualizacja niemożliwa do przeprowadzenia itditp.
Ostatnia moja aktywacja wymagała kilkudziesięciu porób.
Czasem zastanawiam się czy nie żartujesz sobie - a to nie widzisz
różnicy w sposobie aktualizacji XP a 10 z korzyścią dla XP, a to
podajesz zrzut ekranu zajęty w 1/3 objętości i powiadasz że u Ciebie
widać cały zajęty..
O którym zrzucie piszesz?
Temat był, albo nawiązywał do wirtualizacji.
|