Re: [WINNT] WinXP + Linuks

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WinXP + Linuks
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 28 Nov 2018 10:54:53 GMT
Witaj Robot, 28 lis 2018 w
news:5bfe686f$0$512$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Użytkownik "BQB" <adres.anty@spamowy.com.invalid> napisał w
> wiadomości news:ptlnam$gjc$1@node2.news.atman.pl...

> OK.
> Zapomniałem jeszcze zapytać ile GB z 500GB SSD przeznaczyć
> na partycję systemową?
>
> Pzdr.
> Robot

Jak ci się uda ściągnąć ze strony MS bez swojego klucza, to napisz jak to
zrobiłeś.
Ja polecam http://basewin.pl/7sp1pl.html
klikasz w skip ads i dochodzisz do ściągania
20 GB wystarczy na instalację, ale na updatowanie już nie. Moj świeży x64
- sam \windows ma 19GB po updatach, .Net-ach itp. OCzywiści potem można
to znacznie zredukować dismem.
Nie masz zamiaru dużo dużych programów istalować i chcesz to dokładnie
wymierzyć - powiedzmy 60GB będzie ok na partycję.
Co do updatów polecam, sprawdziłem ostatnio, świetnie działa
UpdatePack7R2
https://translate.google.com/translate?
hl=pl&sl=ru&u=https://blog.simplix.info/updatepack7r2/&prev=search
ściągnij mały plik, który ściągnie cały pakiet
uruchom go najlepiej z opcjami
 / IE11
/ NoUSB
zostanie ci do zainstalowania kilka łatek tradycyjnie.
Ta paczka nie zawiera w sobie tzw. łatek szpiegowskich - związanych z
telemetrią
Na SSD zmieścisz się z updatem w godzinie.
Tego możesz śmiało nie instalować:
KB971033
KB2952664
KB2952664