Re: [WINNT] WinXP + Linuks

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] WinXP + Linuks
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 23 Nov 2018 10:41:47 GMT
Witaj Jacek Maciejewski, 23 lis 2018 w
news:1adjhjzipmewk.9h9n83djloza$.dlg@40tude.net napisałeś/aś:

> Wiesz co? To brzmi tak: Co prawda się nie znam ale się wypowiem.
Że niby jednak wykrzesa ogień? NIe znam się, ale kilukrotnie próbowałem
linuksów i tylko takie pojęcia mam.
Dotarli już do momentu w którym mógłbym łatwo zainstalowć sterowniki
karty graficznej, żeby działała _tak przyzwoicie jak pod win_? I to bez
godzin szukania po forach i wpisywania magicznych zaklęć?
A w kontekście wątkotwórcy, konfiguracyjne możliwości linuksów oraz
różnorodność dystrybucji nie mają znaczenia.