Re: [WINNT] Grabber VHS (analog) na USB

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Grabber VHS (analog) na USB
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Thu, 22 Nov 2018 12:52:44 +0100
Wed, 21 Nov 2018 22:42:01 +0100, w <pt4jfa$inn$1@dont-email.me>, ToMasz
<tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał(-a):

> coś mi się wydaje że słabo obsługujesz tego virtual duba

Raczej bardzo dobrze.
Problem jest z menu Timing, pierdyliard ustawień.
Niby doszedłem do właściwych (dających brak rozjeżdżania video z audio), ale z
kolei na "ciężkim" fragmencie taśmy pojawiają się cofki (tzn. klatka następna
pojawia się przed poprzednią), a także dodane klatki (inserty).

> pierdylion programów. za dawnych czasów, nagrywałem tak, aby plik był
> stosunkowo duży, ze słabym kodowaniem, z jak największą rozdzielczością,

A jakieś nazwy pamiętasz? Google wyrzuca nieciekawe podpowiedzi, oprócz
DScalera z reguły soft był przygotowywany pod urządzenie.

> Twoje urządzenie raczej samo nie koduje.

No i tego nie jest pewien.
Gdyby komputer kodował do mpg, to jednak obciążenie procka byłoby większe.
Albo to b. słabe i szybkie kodowanie.
Ale wówczas powinna być też opcja kodowania do DV (jako jeszcze mniej
obciążające).

> inny pomysł. zakładam, (może naiwnie), że dzięki temu "grabberowi"
> widzisz na ekranie PC materiał odtwarzanej kasety vhs? Jeśli tak, to jak
> każdy youtubowy gracz, nagraj to co wyświetla Twój komputer. Grabber -
> stanie się tylko i wyłącznie "odtwarzaczem", inny program będzie nagywał
> "pulpit" ( a w zasadzie okno, bo skoro materiał ma maks 600 punktów w
> poziomie to bez sensu nagrywać większą rozdzielczość)
> Napisz czy się udało.

Musiałbym jeszcze łapać audio. Myślę, że większe szanse mam w VD.