Re: [WINNT] Jak naprawić win8.1 bez utraty programów?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak naprawić win8.1 bez utraty programów?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 05 Nov 2018 09:32:00 GMT
Witaj , 05 lis 2018 w
b35ec45b-16e2-4463-908d-90045af24360@googlegroups.com">news:b35ec45b-16e2-4463-908d-90045af24360@googlegroups.com
napisałeś/aś:

> Dzięki, zadziałało :)

Super
> Problemem prawdopodobnie były pliki sam i security, te z, backupu
> były znacznie krótsze.

te pliki w regback mogą być bardzo stare...
> Kiedyś używałem do tego Erunt, chyba trzeba będzie wrócić do
> narzędzia, skoro WiN jest taki bezradny.

Ja cały czas używam. Choć ostatnio zdarzyły mi się problemy z windows
update, na które to nie pomogło, bo system najwidoczniej podmienił juz
jakieś kluczowe pliki systemowe.
> Jakieś dalsze rady, by nieco odświeżyć system? Sfc, a może warto
> jakąś grubszą aktualizację zainstalować, by przywróciło cześć plików
> systemowych?
Nie znam żadnej dalszej procedury. Możesz spróbować sfc. Ja zwykle nic
nie robiłem, jak jakiś program przestał działać,to go przeinstalowywałem,
oprócz tego winupdate.