Re: [WINNT] Jak naprawić win8.1 bez utraty programów?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak naprawić win8.1 bez utraty programów?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 04 Nov 2018 11:46:21 GMT
Witaj , 04 lis 2018 w
8394f162-7283-45fa-baf3-7067125dbe26@googlegroups.com">news:8394f162-7283-45fa-baf3-7067125dbe26@googlegroups.com
napisałeś/aś:

> Po crashu systemu Win8.1 przestał startować nawet w trybie
> awaryjnym. Prawie natychmiast zatrzymuje się z komunikatem
> IO1_INITIALIZATION_FAILED.
>
> Nie pomaga fixboot, fixmbr, rebuildbcd. Automatyczna naprawa również
> (po pierwszej próbie zniknął jedyny punkt przywracania).
Automatyczna naprawa podaje też gdzie jest ten błąd nienaprawialny.
>Pliki na
> dysku wyglądają na nienaruszone.
>
> Co jeszcze mogę zrobić oprócz odświeżenia systemu? (To kasuje
> programy niestety). Jak zdiagnozować problem?
>
> Do wykonania instalacji naprawczej system musi wystartować
> normalnie, taki zonk.
Zabootuj komputer z czegokolwiek, np. livelinux i skopiuj pliki z
c:\Windows\System32\config\RegBack\
DEFAULT, SAM, SECURITY, SOFTWARE, SYSTEM
do katalogu wyżej
c:\Windows\System32\config\
Wcześniej na wszelki wypadek skopiuj gdzieś oryginalne pliki.
Może zadziała, często działało, kiedy nie było żadnego innego pomysłu.