On 15.10.2018 21:48, Marek S wrote:
W dniu 2018-10-15 o 18:21, Olek pisze:
A na źródłowym wyłączyłeś najpierw "szybkie uruchamianie"?
Bo jak nie, to system plików jest niespójny. Nie wiem czy zawartość
plików też to uszkadza. W każdym razie jak dysk chcesz odpinać, to
przed odłączeniem system musi wiedzieć, że ten dysk jest removable
device albo trzeba wyłączyć fast start.
Nie bardzo łapię ideę. Dysk źródłowy to dysk systemowy?
Jeśli tak, to dlaczego miałbym dysk deklarować jako removable skoro
nigdy nie będę go z komputera wyciągał, choćby dlatego, że Windows na
nim pracuje. To dość niezwykłe podejście.
Pisałeś, że przenosisz dane na nowy dysk i "wszystko jest instalowane od
zera".
Czyli, że:
1. zamknąłeś źródłowy system (z ewentualnie aktywnym fast startem)
2. zainstalowałeś od nowa i uruchomiłeś system z nowego dysku SSD
2. skopiowałeś plik pst z podłączonego starego dysku, który na skutek
fast startu zawiera system plików niecałkiem zamknięty, tylko częściowo
zahibernowany i to podejrzewałem
Nie bardzo widzę też związek wymiany dysku systemowego z uszkodzeniem
danych na innym dysku, gdzie trzymam outlook.pst. Nie wydaje mi się aby
cokolwiek na tym dysku było rzeczywiście uszkodzone - raczej to błąd
sygnalizacji, jakiś dziwny uprawnień. Sam nie wiem czego jeszcze. > Tak jak pisałem - jeśli ten niby uszkodzony plik otworzę w Outlooku
uruchomionym z poprzedniego dysku systemowego (mam go cały czas
niesformatowanego więc mogę podmieniać system), to wszystko jest ok.
Po drugie - jeśli ten niby uszkodzony plik przeniosę do innego folderu -
wszystko jest ok.
To wyklucza moją teorię :/ co potwierdziłeś w następnym poście.
--
Olek
|