[WINNT] Katalog z klątwą?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Katalog z klątwą?
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Sun, 14 Oct 2018 23:57:40 +0200
Sytuacja jest następująca:

1. Jest działający system W10 x64 na SSD a w nim Outlook 2016 z plikiem danych na drugim dysku D:\backup\outlook\outlook.pst a także archive.pst

2. Zmieniamy SSD na większy. Wszystko jest instalowane od zera. Odpalam Outlooka identycznie skonfigurowanego - poprawnie ładuje pocztę ale gdy kliknę na jakimś folderze w Outlooku - pojawia się komunikat o uszkodzonym pliku.

3. Uruchomienie scanpst niczego nie daje. Po którymś uruchomieniu Outlooka, pojawiło się okienko z Buttonem "utwórz nowy plik" - cokolwiek to znaczy. Ponieważ mam kopię więc co mi tam - kliknąłem, niby nic się nie zmieniło ale Outlook zaczął działać. Potem odkryłem, że zniknęły wszystkie reguły i konta email. Musiałem je od początku utworzyć.

4. Teraz pora na archive.pst. Outlook po rozwinięciu danych w tym pliku wykłada się. Plik jest corrupt. Uznałem, że to niemożliwe bo działał poprawnie. Nawet nie chce mi się scanpst zapuszczać bo wiem, że nic błędnego w nim nie zostanie znalezione.

5. Przeniosłem w/w plik do d:\backup\test - ku zdumieniu działa... Analogicznie d:\backup. Umieszczam go więc raz jeszcze w D:\backup\outlook\ i samo wskazanie tego pliku za pomocą narzędzia Mail (Outlook 2016) w tym katalogu powoduje, że zmienia on nazwę na archive.corrupted.costam - czy jakoś tak.

Sprawdziłem właściciela i uprawnienia na katalogu outlook - są takie same jak na katalogu backup. Jaka klątwa może więc ciążyć na nim?

--
Pozdrawiam,
Marek