Re: [WINNT] Pisanie w kolumnach w MS Word

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Pisanie w kolumnach w MS Word
From: "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl>
Date: Sun, 14 Oct 2018 15:16:57 +0200
Alina <bez@spamu.pl> napisał(a):
Pytanie, a raczej odpowiedź, jest pewnie banalna,
ale naprawdę nie wiem. Jakaś czarna dziura w mózgu.
W MS Word 2007 chcę pisać w 3 kolumnach.
Utworzyłam kolumny przy pomocy Układ strony ->
Kolumny -> 3, ale nie potrafię przejść z kursorem
do kolejnych kolumn żeby w nich pisać.
Nie da się przejść przy pomocy klawisza Tab.
Mam nadzieję, że nie trzeba do tego tworzyć tabeli.
Proszę o pomoc i pozdrowiam
Alina

Kolumny działają podobnie jak strony, zaczynasz pisać w drugiej jak zapełnisz pierwszą. Możesz przejść od razu do drugiej strony wstawiając znak podziału strony. Z kolumnami jest tak samo, musisz wstawić podział kolumny (Układ strony -> Znaki podziału -> Kolumna).

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/