[WINNT] Windows 10 Home wymuszenie wylogowania użytkownika

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 10 Home wymuszenie wylogowania użytkownika
From: BQB <adres.anty@spamowy.com.invalid>
Date: Mon, 3 Sep 2018 09:24:05 +0200
Kiedyś w NT4.0 to działało, jak ustaliło się w zasadach godziny pracy i wymuszenie wylogowania użytkownika, jak te godziny są poza zakresem. Próbowałem zrobić to samo na windows 10, jednak nie wylogowuje użytkownika (bo to tylko rozłącza sesje SMB).
Drugi problem, godziny pracy chciałem zrobić takie:
Poniedziałek - czwartek 14-22, piątek 14-23:59, sobota cały dzień, niedziela 00-22 ale nie da się, bo godziny muszą być całe i zdefiniowane, czyli np w tym wypadku piątek 14-23 (bo 00 jest przed 14, a 24 nie działa), sobota - można od 00, ale też problem z północą, a nie można wpisać all time.
Ma ktoś jakieś rozwiązanie?

  • [WINNT] Windows 10 Home wymuszenie wylogowania użytkownika, BQB <=