Re: [WINNT] Ikony w Win 7

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ikony w Win 7
From: "Kamil" <mospam@tlen.pl>
Date: Sun, 2 Sep 2018 17:30:41 +0200
Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" napisał:

Właśnie zauważyłem, że to jest trochę bardziej skomplikowane. W XP można było zmienić program i ikonę dla rozszerzenia, nie zmieniając oryginalnego typu.

Wracam do tej sprawy, bo wpadłem na pomysł jak oszukać W 7 i mieć różne ikony dla tego samego de facto odtarzacza. Otórz skopiowałem kilka razy plik mplayerc.exe nadając kopiom kolejne cyferki. mplayerc1.exe, mplayerc2.exe itd. I teraz mogę skojarzyć dowolny plik multimedialny z własna ikoną i wskazać kolejny klon MPC. Szkoda, że trzeba dokonywac takich łamców, ale działa!

Pozdrawiam

PS Jeśli ktoś by chciał skorzystac z mojego pomysłu - to trzeba podobnie potraktować pliki ini MPC.