Re: [WINNT] Czym obecnie backupować Win10?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym obecnie backupować Win10?
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Mon, 11 Jun 2018 17:15:29 +0200
W dniu 2018-06-11 10:51, omson2711<"!">gmail.com pisze:
Od lat używałem EaseUS To Do Backup Free do klonowania całego dysku celem
zachowania kopii, jak i
przenoszenia danej instancji wraz z układem partycji na świeży komputer o tej
samej konfiguracji.
Niebyło problemu z klonowaniem MBR/GPT aż do niedawna, gdzie taka próba
przerzucenia świeżego
backupu na kolejny komputer kończy się fiaskiem. Dodam, że Windows 10 spokojnie
udawało się w ten
sposób klonować, ale mam podejrzenie, że M$ po wprowadzeniu kolejnych poprawek
coś nakombinował i
teraz zwyczajnie to nie przechodzi. Komputery są nowe, o identycznej
konfiguracji sprzętowej,
zakupione z licencjami Win10 Pro PL 64-bit. Czy ktoś potrafi rzucić jakieś
swiatło w tej sprawie?

Macrium Reflect (do uruchamiania z bootowalnego nośnika) -
<https://www.macrium.com/reflectfree>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/