Re: [WINNT] Ścierwo Spring Update

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ścierwo Spring Update
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 10 Jun 2018 17:57:02 +0200
W dniu 2018-06-09 o 21:20, Piotr B. [pb2004] pisze:
Roman Tyczka <noemail@because.no> wrote:

Poklikaj jednak do źródła[1] to dowiesz się jak pisałem że kliknięcie
przycisku wyszukiwania aktualizacji jest równoznaczne z wymuszeniem
znalezienia uaktualnienia 1803. Dowiesz się także że należy dokładnie

Ponieważ robię reinstalkę na nowym dysku w HP, pobrałem obraz przez MediaCreationTool1803 i zainstalowałem celem testów tego springa zobaczyć jak tutaj zadziała. No więc, na dzień dobry, sterowniki HP 3D DriveGuard wywalił, napisał że ich nie uruchomi, bo nie, wydają mu się nieodpowiednie. Znaleźć aktualizacji też nie znalazł. I tak za każdym uruchomieniem systemu komunikat był że ich nie uruchomi. Zwis mu w 4 litery, odinstalowałem bo i tak obydwa dyski mam SSD więc ten guard nie potrzebny.

Ale rozjebało mnie w Windows Update: "Niektórymi ustawieniami zarządza Twoja organizacja" ....yyy, jaka moja organizacja? Laptop prywatny? Nie należę do żadnej organizacji?

Wygląda na to, że kontroli już nie mamy żadnej nad komputerem w 1803 i zostało to jawnie napisane. Więc ten syf zarządzany przez obcą organizację (nie mam pojęcia jaką, gdyby to jeszcze tylko MS powiedzmy telemetrią podglądało, ale tutaj już została wplątana jakaś dziwna inna organizacja pomimo wejścia RODO!!) jeszcze chwilę pobędzie, popatrzę jakie kwiatki są jeszcze i wróci 1709. Zastosuje się do tego co pueblo podpowiedział - dzięki!

zdrówko

--
Irokez