Re: [WINNT] Ścierwo Spring Update

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ścierwo Spring Update
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Mon, 4 Jun 2018 20:35:28 +0200
W dniu 2018-06-04 o 17:58, Roman Tyczka pisze:

Tak? To czytaj to:

https://pclab.pl/news78047.html

"Poważny błąd w systemie Windows 10 April 2018 Update, odcinek 102034.
Najnowsza aktualizacja dla promowanej przez Microsoft platformy pojawia się
na komputerach, które, teoretyczne rzecz biorąc, powinny ją blokować -
pisze serwis Softpedia. Chodzi o urządzenia, które mają dostawać poprawki
dopiero, kiedy pojawią się one w kanale Semi-Annual. [...]"

Jeszcze jakieś wątpliwości?

Micro$zit płynie po całości, tego nie da się bronić.

Potwierdzam że ten system to ścierwo jakich mało. Zaktualizował mi się na tablecie i kurde nie do opisania jak to gówno działa. Parę sekund do reakcji na próbę wpisania pinu, non stop kresze i zamykanie nawet głupiego okienka z wiadomościami, klawiatura raz wyskoczy raz nie, w praktyce więc jadę na trybie komputera a nie tabletu. A kurde wszystko działało... Najgorsze to że to kompletne ścierwo mikrosyfowskie samo się instaluje bez pytania. Masz tylko na końcu oczekiwanie na restart. System który działał szlak trafił. Jak wchodzę na stronę tych baranów aby pobrać obraz to nie ma wyboru tylko MediaCreationTool pobiera już 1803. No żeby im wszystkim pojebom stara zesrała się w łożu. Mam nowego lapka HP z 7'ką i chciałem zrobić czystą reinstalkę bez narzutu softu HP no i nie da się, bo pobiorę nowego super-śmiecia. Chciałem zrobić dwa systemy, ale rezygnuję z tego syfu i zostaję na 7Pro ile się da. Trudno. Mikrosyf nie zniszczy mi nowego laptopa.

Jak pobrać starą wersję i zablokować autoupdate? Mikrosyf zniszczył mi tablet swoją 1803.

--
Irokez