Re: [WINNT] Jak usunąć folder/plik?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Jak usunąć folder/plik?
From: PM <pm@xx.xx>
Date: Thu, 31 May 2018 18:52:19 +0100
W dniu 2018-05-31 o 11:35, ń pisze:
Nadpisać plikiem o tej samej nazwie np. z notatnika złozonym z jednej spacji?
Lub wyedytować jakimś hexem i usunąć całą zawartość, a na koniec save?

Niema możliwości przeprowadzenia jakiejkolwiek operacji nadpisania takiego pliku. Baaa, nawet linux go nie widzi, ale za to pod oboma systemami widać że coś zajmuje miejsce. Chkdsk z poziomu konsoli albo wywala błędy, albo nic nie znajduje, albo co gorsza robi z dysku kaszankę. Testdisk z kolei widzi trzecią11 kopię MFT. Jedynie czego nie próbowałem to rzeźbienia hexeditorem bezpośrednio na partycji i dłubania w tablicy alokacji.

Widziałem takie cuda na kilkunastu dyskach i zawsze kończyło się formatem, głównie z braku czasu, bo i tak trzeba gdzieś skopiować dane przy głębszym dłubaniu.

Naucz się w końcu odpowiadać pod postem :/